De route - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bas en Sharan - WaarBenJij.nu De route - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Bas en Sharan - WaarBenJij.nu

De route

Blijf op de hoogte en volg Bas en Sharan

04 Augustus 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

De route staat inmiddels vast! Vanuit Amsterdam vliegen we eerst naar Kaapstad (Zuid Afrika) waar we een aantal dagen blijven. Daarna vliegen we naar Windhoek (hoofdstad Namibie) en gaan we met een huurauto bijgevoegde route afleggen!

  • 07 Augustus 2014 - 17:45

    Conny Vis:

    Komt het zo goed met de mail?

  • 08 Augustus 2014 - 08:50

    Bas En Sharan :

    Hoi Conny,
    Ja, ik heb je toegevoegd aan de mailinglist (groene button met het @-teken links van deze tekst). Leuk dat je ons gaat volgen.
    Gr Sharan

  • 29 Augustus 2014 - 17:13

    Danny Van Den Brande:

    Ok Basje,
    Ik volg je avonturen.
    Geen zotte dingens doen hé, ik wil je hier nog terug.

    Greets

    danny

  • 01 September 2014 - 08:41

    Jan:

    Veel plezier en geniet ervan. Ik ga nu eerst mijn bureau uitpakken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas en Sharan

Actief sinds 28 Feb. 2014
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 6466

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 27 September 2014

Zuid Afrika en Namibië

Landen bezocht: